Tuesday, June 16, 2009

Converse Pink Hearts with Swarovski Crystal

Made With CRYSTALLIZED™-Swarovski Elements

BLACK Convers Shoe Special Design Pink Hearts with Swarovski Crystal

Why settle for crystals only on your clothes when you can sparkle down to your toes with an extra burst of bling?

The Pink Swarovski Crystal Converse Shoes are all the rage, great for girls!

Caress your feet with style and snappy fashion in these embellished Chucks, perfect for ballet or dance recitals, Easter, Valentine's Day, or everyday wear! The Pink Swarovski Crystal Converse Shoes feature
  • Pink, authentic Converse sneakers from the All-Star collection
  • Pink swarovski crystals covering the toes
  • White organza shoe laces with a billowy, feminine feel

Code: BW-CON-01
Price: $ 75

3 comments:

birsence said...

şebnem hanım merhaba sanırım yurt dışında yaşıyorsunuz..bende yaptırmak istesem nasıl iletişime geçebiliriz???

Sebnem BULDUK said...

kusura bakmayin cok gec dondum size . Evet yurt disinda, Amerika`da, yasiyorum. Siz nerede yasiyorsunuz? Dilerseniz bana mail atabilirsiniz ya da ben sizi arayabilirim.

Özgeçmiş said...

şebnem abla nasilsi ben selman ne yapıyorsun istanbul ne zman gelecek bekliyor nesye amerika bir almak istiyorum bebek alam titreşim saat titreş istiyor parası veriyiyi rica ederim email at karselman@gmail.com
selmankaradogan@hotmail.com neşe seni özledim slm var